Ingenting är heligt



Igår läste jag ut denna bok...
Jag fastnade vid författaren Dennis Lehane när jag läste Patient 67, även den en mycket bra bok!!
Ingenting är heligt var faktiskt bra den också. Jag gillar hans sätt att förklara omgivningar och personer.
Även hur han på ett enkelt sätt får boken att bli så spännande.

Detta (+bakgrundsmusiken Sarah McLachlan) + sushimiddag var min lördagskväll.

Idag blev jag bjuden på middag hos ett par som är mycket fina vänner. Ska bli mycket trevligt!!


__________________________________________________________________________

Så helgens låtar måste ju vara dom som snurrade igår som bakgrundsmusik;

* Sara McLachlan - Angel
* Sara McLachlan - Fallen
* Sara McLachlan - I will remember you


∞C∞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback