Helgen

Helgen har vart bra. Jag har känt mig glad och hoppfull.
Efter en lång skön trevlig söndags promenad kommer jag hem och känner såhär igen.

Hur kommer det sig att något händer i ens liv, måste det alltid vara tusen saker som kretsar runtomkring och tynger ännu mer.

Just nu har jag den här rädslan i mig igen. Småskakig och svårt att koncentrera mig.
Jag VET att det känns bättre imorn...
Men just nu känner jag mig bara så liten.....

Take me away
A secret place 
A sweet escape 
Take me away 
Take me away 
To better days 
Take me away 
A hiding place 

The sun's on my side
Take me for a ride
I smile up to the sky
I know I'll be alright


Imorn är det Måndag.. skönt...

//Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback