Akta....

Ha inte din tandborste för nära toastolen..
Även om den står så fint i din tandborstmugg...

Dom små jävlarna tar sig dit ändå.....
Bakterierna.....
Alltså... har du bajs på din tandborste!!!

Har en fundering kring detta då....
Kan dom hoppa???

ha ha...

--------------------------------------------------------------

Jag biter ihop, dag för dag.
Nu sover jag igen .....
Men tyvärr har brevlådan vart mycket tom...

jag väntar, väntar och väntar......
jag är faktiskt bra på att vänta nu.....
om det nu är en tröst för migsjälv.....

Humorn är min försvarsmekanism..
den försöker jag hålla igång så mycket
som det går...

-------------------------------------------------------------

Ordspråk

Bättre rädd än blind för mina känslor

------------------------------------------------------------

Låten som snurrat idag:

Laleh - Live Tomorrow

It's cold around me, the night is young
The sun has fallen and I've become
The lonely one

The moon is dancing among the clouds
And my knees are shaking,
And my dreams are breaking
But I know I live
But i know i live, today


//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback