Jag fryser, det är kallt...

Aiii Aiiii Aiii... så låter min väckningssignal på mobilen.
(ångrar verkligen att jag tog bort sitti'n on a dock on a
 bay som signal).
Tarzan i jungeln är helt galet att vakna av. Nåja, man
vaknar ju!

Jag har föresten hittat snooze knappen på mobilen på
mornarna. 27 år och NU har jag hittat den. Innan har
jag bara hoppat upp från sängen och suttit på sängkanten.
Vilken grejj alltså, snoozen, det e ju såå skönt.
Kan förstå er som ställer den en timma innan så man
kan trycka på den flera gånger innan man måste upp.
Nackdelen: man känner sig inte riktigt pigg och allert
när man stiger upp. Jag är som i en dvala!

Idag var det ju bara  - 28 grader när jag prommade
till skolan..... Jag fryyyser hela tiden brrrrrrr

Har föresten skrivit mitt första prov för terminen idag.
Gick bra tror jag. Jag erå nöjd med min insats....

På listan rullar:
Led Zeppelin - albumet Mothership

∞C∞


Kommentarer
Postat av: Mamman

51 år och har fortfarande inte funnit snoozeknappen.....misstänker att det inte finns nån på min telefon.=) Å andra sidan...vad ska jag med den till? Kram

2009-02-18 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback