viktnedgång, fest och ensamhet

Då sitter jag här igen dårå...

Kry har jag blitt, lite bättre iallafall, jag e tillbaks till skolan nu efter 2 veckor. Gissa om jag ligger långt efter.
Jag trodde att jag skulle orka förra veckan men icke. Det blev en massa bölande för att jag fortf var helt slut och så otroligt uttråkad. När man är själv och är sjuk så länge så känner man sig mycket MYCKET ensam... inge kul.
Ensamheten slår en på ett annat sätt, kan ju meddela att jag inte vart så glad som sjuka charlotte.

I lördags var jag på fest, faktiskt så orkade jag det. Jag bestämde mig i sista minut, verkar som ett nytt fenomen för mig, tidspassning. Tänkte att jag drar på mig mina snygga nya jeans och ett svart mycket fint linne. Hmmm.. fan vad mitt första ord när dom var på..... Mina jeans är för stora nu. Men hur på 2 veckor har jag lyckats med det??!! Kan ju bero på att mitt intag av mat de första 6 dagarna var nyponsoppa!!!
He blev i slutändan bra ändå, jag behövde inte gå but naked.
Det var en trevlig fest.....
Fast, bestämma sig att gå hem kl 21 är ingen idé, när man druckit nått glas vin blir man då så jävla glad, social och pigg. Dansgolvet lämnades vid 02.00... då var det dags för mat och sen sääängen. Men kul vare...

Men det blir då ingen handboll i veckan, så pigg e jag då inte än.
Nästa vecka kanske!!!

Ha na fint



Kommentarer
Postat av: Åke

Bra att du är tillbaka

/Åke

2008-03-12 @ 07:58:30
Postat av: Cecilia

Hoppas du hinner ikapp m skolan. Nu är det äntligen helg o jag o mamma ska börja m maten, skynda dig...

2008-03-14 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback