Åssssså blev man sjuk...

Förra helgen var jag och en god vän på en liten weekend i lule. Där tog vi in på hotell och helt enkelt lyxade till det.
Vi var ut på rätt många ställen för att testa deras öl... host... och de blev bara godare och godare för varje ställe vi kom på.
Vi avslutade kvällen på cleo.. lite pinsamt att gå in med tanke på att vi var 17.. host .. 18 då vi var där sist. Men vi tänkte att vi testar det ändå. SVIN KUL... lika kul som när vi var 17.. eller jag mena 18.
Sen sov vi mycket gott i hotellsängarna... hotellfrukost vid ett läge som bakis var inte heller dumt.
Vi avrundade våran weekend med lite shopping och lunch på stan. En mycket lyckad helg.

Sen kom straffet... söndag blev jag sängliggandes... o nu tror ni väl att det var pga all alkohol, eller jag menar de få ölen vi lyckades få i oss. Men icke, (eller, kan ju vart en biefekt). Idag är det alltså tisdag. Jag har legat sjuk med influensan i min säng sen söndagen den 24e februari. 10 dagar idag... det suger... inge kul o vara sjuk. Men somsagt, nu e jag på bättringsväg,,,

Lite panik känner jag nog för att jag tappat en massa i skolan. Men när jag börjar känna mig pigg o kry ska jag plugga som om det vore på liv och död.. (har väl inte så många andra sätt att lösa det på)

Skolan har gått bra.... tycker fortf det e skitkul.
Jag har börjat med lite korphandboll (fast missat de två senaste träningarna dock)

I lägenheten händer det inte så mycket... fasiken jag hinn ju inte. Och då har jag inte ens en pojkvän som jag kan skylla på.. (ett bra exempel med tanke på hur mycket tid sånna tar).

En summering av det senaste... helgen i lule var defenitivt värt en rejäl influensa, singel och sjuk är inte kul - de tillfällena ska man ha en respektive annars får man inge omsorg eller mat lagad. Jag är fortf glad, ibland lite sentimental men what tha fuck-vem e inte det ibland.

tack och adjö

Kommentarer
Postat av: åsa

Krya på dig bruden!

2008-03-10 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback