Mitt liv som student...

Tänkte börja säga att jag pluggar på komvux nu.
Jag supertrivs, tycker det är riktigt kul. Har mycket energi och många ideer. Jag kan ju faktiskt det här... jag förstår och lär mig....
Läser då Matte A, Svenska B, Samhälls B, Webbdesign och Bildbearbetning.

Just nu har jag så otroligt mycke positivitet i mig. Jag känner mig oftast otroligt positiv och glad. Mitt liv är just nu som jag vill. Jag har börjat promma sen 7e januari och det känns skit bra, det ger mig ännu mer energi.
Häromdagen när jag gick från en lektion som är kvällskurs så insåg jag att jag bara gick o log. Så mycket sprudlande positiv energi har jag inte vart med om på länge.
Det är ju såhär jag vill vara.... nu har det vänt... jag känner det......

Föresten... jag vet inte ens om det är nån som läser den här bloggen längre. Hoppas det... annars sitter jag ju o skriver i onödan... hahaha

Lägenheten är super, jag kan vara själv när jag vill och göra precis som jag vill. Var ju ett tag sen man bodde själv. Bredåker med mor innan detta, kollektiv med 3 vänner innan det.... Det var ju verkligen skitlängesen jag hade det såhär. (klagar inte på nått av dom jag just räknade upp så ni vet=))

Har bott i lgh sen 1 December, jag stormtrivs fortfarande.... Nu ska jag bara småfixa lite sen är det nog perfekt.

Tänkte avsluta med det här lilla, ska försöka skriva lite oftare nu. (vi vet ju hur det brukar gå)

Men tack till alla ni som ger mig så positiv feedback till pluggningen.

TACK till er som uppvaktade mig på min födelsedag... var en mycket lyckad dag.

//Charlotte


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag läser, så tack för uppdateringen.
Kul att läsa att du mår bra!!
kram kram

2008-01-21 @ 11:09:11
Postat av: Anonym

Klart man läser......väntar ju bara på nya uppdateringar.....sen blir man ju glad av att läsa ditt sista inlägg.....att du e glad å har det bra......skönt att höra att Bredåker också e bra...kram mamma

2008-01-21 @ 14:34:34
Postat av: Jenni

Jag är också här!
Blir alldeles varm av att höra dig så glad!

Kraaaaaaaaam

2008-01-23 @ 22:05:24
Postat av: Åke

Hallå klar man läser har väntat på en updat länge nu men om man väntar på något gott ja du vet hur det är fan va roligt att du har det bra.
Vi hörs jag ringer dig någon gång i framtiden.

Många kramar Åke

2008-01-26 @ 06:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback