Jag vet inte riktigt...

Vad det är som händer just nu. Jag förstår att det inte är kul att läsa min blogg när jag känner såhär, men, jag kommer forts skriva som jag känner.

Jag är arbetslös igen alltså... om det inte framkom i mitt förra inlägg.
Jag har hunnit bli sårad av någon som förmodligen bara mådde bättre av att nån annan mår dåligt.
Jag håller på att försöka hitta min plats i boden...

Men just nu är det inte så lätt, vet som inte vem jag ska vända mig till. Vem jag ska vara.... för just nu verkar det som att själva jag inte längre "duger". Reglerna för vad som "gäller" har jag uppenbarligen missat. Min känsla bara... vet inte om den är rätt eller fel... tänker inte heller försöka finna det svaret. Det är så det känns.
 Klart jag är migsjälv och att jag inte kommer förändra mig bara för att man ska, men det känns.

Jag känner mig just nu mest bara arg och besviken, vet inte om jag ska gå vänster, höger, rakt fram eller bara backa...
Ingenting känns riktigt bra...

Helgen var trevlig, trevligt sällskap till att börja med. Sen träffade man några sådär som kändes riktigt bra att se. MEN.... på nått sätt så känner jag mig ändå inte riktigt som jag passar in. Kan vara nått just nu, vet inte, hoppas det blir bättre.

Ensam är vad jag ska vara just nu, det är bäst. Klart det här släpper.
Jag koncentrerar mig just nu på att lösa problemen ist för att vara arg o bara slösa en massa energi. Men det är svårt... när man bara känner sig arg.


(tack för inläggen sist... kristina??!! Karlstad??)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman......du ska va dig själv....å inget annat.......det du nu stött på verkar va nån form av småstadsfenomen....å personen i fråga verkar förvirrad å aningens styrd från annat håll.....ingen är felfri....så det gäller inte bara dig, utan alla andra också.....men man lär så länge man lever...bara så att vissa gör det fort å andra tar det lite längre tid för.......å inte ska du förändra dig helt för nån annans skull....du är ju den du är.....sen kan man se över saker å ting...förbättra...men det är sånt som gäller alla andra också.....det löser sig..(som jag brukar säga)....upp med hakan å kämpa på.....Kram

2007-10-05 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback