Packar dårå....

Jo, det är precis vad jag håller på med!!! Packar...
Nog finns det roligare saker.. men oj vilka fynd man kan göra i garderoben, fast dom fynden glöm man ju ändå bort när man packar upp igen. Med mitt minne!!!

Nu ska vi se... jo jag flyttar på fredag den 25e. Då åker jag o idaho uppåt mot boden. Idaho har ju kula o vi ska låna hennes familjs släp. OOOtroligt schyrro av henne alltså, jag är oerhört tacksam. Så efter fredag kan ni hitta mig i Bredåker.
Det är blandade känslor, känns bra och samtidigt lite skummt. Menar, var ju nyss där!!

Sen så sticker jag ganska omgående till malin, USA malin =)=). Spännande.. men det ska bli så kul o intressant. Verkligen en upplevelse. Malin har visst en överaskning åt mig, faaaan vad jag e nyyyfniken. Men jag får väl hålla mig o vänta då malin. =) (buhuu) =)

Just nu känns allt mycke stressigt o jag tror jag håll på gå under. Men efter helgen kanske jag då slappna av iallafall.

Föresten, igår jobbade jag min sista dag, vilken lättnad. Nu idag ska jag bara ner på sista p mötet. Träffa brudarna innan man drar vidare.

Nä nu måste jag forts packa. men nu vet ni lite mer iallafall.

Kram på er alla.

//Charlotte


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hur har det gått nu då? Är du installerad i Bredåker bland alla mammor, katter och hundar?
Hört nåt om nåt jobb?
Pusssssspårej

2007-05-28 @ 18:14:22
Postat av: Jenni

Babe!! Bara 5 dagar kvar nu!
Det vore apschysst om du kunde skaffa ett par Converse Weapon i storlek 6 (US), dvs. 38,5 åt mig från Over there.
=)
Är särskilt sugen på ett par röda eller svarta. Men ta dom du känner för; Surprise me!
Jag slangar över pengar före eller efter köp (om det blir nåt), pusssss sweetie!

2007-06-02 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback