schjoo...

Hej hej.. nu e jag tillbaks igen. Lite snabbare än vanligt =).. endast för dig #17.. hahha....

Nu ska vi se... jag ska börja med att säga... tack för kommentaren från kusin anna i Karlstad.. kul att ni har hittat upp min blogg.. (fick höra att far min hade skvallrat).. Men forts läsa... kul att den uppskattas =).

Ja.. då börjar jag med BILEN... min baby... min pärla... HMMM... tror han blev sur o arg på mig. Han hade fått stått i garaget rätt länge... hade inte vårdat honom som jag gjort förr. Men nu har han fått vara hos doktorn... Jag gillar inte den här testosteron väggen man går in i när man kommer till en verkstad.. Som tjej, även fast jag kan saker om min bil känner man sig så vilsen o liten. Inte den mest vanliga situationen för mig... nåja... MEN jag fick hjälp av EGO (Å) med bogseringen till testosteron huset, sen ringde dom efter 1,5 timma o berättade vad som skulle ske o behövdes göras o att jag kunde hämta den efter lunch. Jag fattade inte hur det kunde gå så fort.. så jag tror att jag frågade honom 2 ggr om den verkligen var klar. Nåja.. jag hämtade den o fick min räkning o det gjorde ont i hjärtat. Hade ändå  målat upp en mycket större summa... (fick i och för sig lite rabatt när EGO (Å) var med). men kalaset gick tillslut på 2030:- . Så det var inte sååå farligt. Och nu vet jag hur många av er sitter o tänker... men det kostar o ha bil. Klart som fan jag vet det (det är ju inte direkt så att jag inte prioriterar min bil)... o nu har jag betalat det ... men det svider väl ändå!!!  51% lön gör mig inte till miljonär. Alla oväntade utgifter e tråkiga.....
Nåja.. nu funkar han... vi har precis vart ner till Maxi o handlat lite.. han tycker det e skönt o komma ut ibland =)=)

TACK underbara vän som bogserade och ställde upp med hjälp... du är en mycket god vän Å.

Vad som mer händer.. ja.... jag jobbar.. Har fått nått extra som jag eventuellt kommer kunna få jobba på lite sådär ibland. Men alltså... jobbet som det e nu är inte direkt kul... Folk mår inte bra.. folk sjukskriver sig.. folk säger upp sig. Men jag förstår dom.. jag trivs inte heller... o tänker inte heller var kvar så mycket längre. Har pratat med min chef idag om att hon måste förflytta mig för att situationen är inte ok längre. Men bara så ni vet... jag överlever... var inte oroliga... vet att ni bara bryr er... men det går bra tills jag hittar nått annat.

Har många funderingar på det här med boende mm.. jag kommer att uppdatera när jag vet hur jag kommer göra. Men sista maj e jag bostadslös. Har inte fått nån lgh. Finns så många tankar, val och ideer. Gäller bara att ta ett beslut!!!

Nikotin fri är jag fortf.. o kommer att forts vara det.....

Malin min vän.. 2030 är inte hela världen.. jag har inte gett upp än. Ska göra mitt absolut bästa. Saknar dig och tänker på dig!!!! (ditt senaste paket e slut... satan så smarrigt det var)

Då ska vi se. Kommer sticka ner till stockholm (till honom) den 17 till 22a... bara så ni vet.

Nä nu ska jag nog gå o laga mig nå mat.

Kramar till er alla, familj, släkt och vänner!

//Charlotte




Kommentarer
Postat av: Pappa

..... det kostar att ha bi...........

Du pratade om att börja lite med handboll, för du har ju fortfarande kvar intresset !!

I kväll gör jag min andra träning som hjälp-hjälp tränare till christel.

Tar nog ett tag innan du är uppe i två träningar va ?

puss pappa , Cat o Tilda hälsar

2007-03-09 @ 17:35:04
Postat av: malle

hej vannen !!
trodde jag vart in och skrivit redan men aksnke inte .. tankte bara .. har haft det lite stressigt har ett tag nu .. jobbat som en tok... eric far till sve i stor mote snart och emma bara jobbar mycket ..sa det resulterar i att malin och maste jobba mycket :).. men da lugnt.. har ju 10-15 plus och stralande sol..sa jag ska inte klaga... varit med hunden pa stranden i helgen och gatt lite.. nice :)...
later bar att hoppet om att komma hit inte gatt bort annu .. har kollat upp lite med datum sa ringer eller mailar har nan dag fram over.. elelr om vi ses pa msn :)..
ska kila nu .. puss och kram.. saknar dig !!!
ta hand om dig !!!

2007-03-13 @ 00:07:15
Postat av: Anonym

naa.. nu kan jag inte vara tyst na mer.. :)... ar in da och da och tittar .. men ingen som skriver na nytt... challe... jag vill ju veta vad som hander.. nyfiken vet du :)... sa nu var jag tvungen att skriva na sa det kasnke hander na .. hehehe...
kram pa dig vannen ..
saknar dig massor
// mallen

2007-03-27 @ 03:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback