Vart är resfebern?!

Hej hej halå!

Nu ere inte länge kvar (imorn åk jag alltså). Har nu precis börjat packa, shit, hur ska jag få med min garderob =)=)=)=). Nädå, det blir nog inga problem, tänkte att man skulle packa i en ica påse ist (behöv man ju inte vara orolig att tappa bort väskan). Ett par extra trollor o en ren t-shirt kanske. hahaha... njaaaa. Ni som känner mig vet ju att det här kan bli ett problem, vill gärna ha med mycket, men ska faktiskt begränsa mig endel hade jag tänkt. Det är visst varm sommar där nu så väskan behöv ju inte bli så tung med vinterjackor mm. Åsså har ju Malin kläder som jag sku få låna om jag behövde. Tack malin.

Resfebern har inte kommit än, eller jag tror då inte det. Kan ju bero på att jag inte börjat packa förrän nu. Har som dragit på allt för att jag inte tyckte att jag behövde stressa. Tror det var en bra ide.
Men somsagt, imorn när en liten (inte i käften dock) charlotte står i New York o ska hitta terminal C eller vilken bokstav det nu var så är hon nog ganska jävla liten. hehehehe. tufft. JAG ÄR SÅ PEPPAD.
Sedan i Boston kommer malin o hämtar mig så det e ju skönt. Slippa tänka på sånt.

Å hörrni, va int oroliga nu... Ni känner ju mig. Ska inte göra dumma eller galna saker. Ni kan slappna av, jag är ju med MALIN hahahahahahahahahahaha. (vilken otroligt lugnande tanke va mamma??). No offence malin, men det brukar ju bli full rulle!!!! Nä men allvarligt, jag ska ta det lugnt, har ju blitt lite vuxen på senaste. (lite iallafall). O ganska vettig ju!!

Nä men nu ska jag gå o forts packa. Packa i o packa ur å sen i igen.
Charlotte does the packingstajl =)=)=)
Ska föresten försöka uppdatera bloggen, har me mobilen men det e dyrt att ringa o ta emot. Men jag löser det där.

HA DET!!!

Kramar på er.

//Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback