Jodå... så att....

Det var ett jäklarns gnäll på uppdatering här... det e som några verkligen inte kan få nog av mina ord.... hahahahahhaa... (nämner inga namn ... malle #17)

Nåja.. ja ja... börjar väl med att säga att just nu sitter jag här med en superjävla infektion i min kropp... fått superjävla fin pencilin kur. Så min kropp e trött o seg av alla bakterier. Kommer alltså inte gå in mer på infektionen.. fråga om ni vill veta!!!

Jobbar annars på... somvanligt... Har mitt fasta jobb på 51%... Kommer förmodligen få börja spring vikka på andra ställen också... så jag får ut lite mer i lön. Men jobbet är inte nått drömjobb... MEN... det är ett jobb.. o somsagt måste jag jobba... har som svårt att vara arbetslös. Så sålänge så knegar jag på där jag är nu. BLÄÄÄÄ.

Rökningen rullar på.. ja alltså.. jag röker inte... Jag är fortf så jävla nikotinfri... o det känns såååååååååååå bra.  Grejjen är ju den.. att när jag försökt slutat tidigare så har jag aldrig kännt känslan att det känns bra... utan alltid bara saknat giftpinnarna och konstant tänkt på dom.. som plågat migsjälv.. Kanske ändå kommer kunna säga "-det var ett år sen jag slutade" fattar ni... nåja.. nog om pinnarna.

MMM.. sen var det ju det där med lgh. Suck... Det finns ju INGA... Jag har alltså stått i kö i 2,5 år... o jag har inte en chans att få en. Jo.. i Holmsund, obbola mm.. ja ni hör ju. Fan... jag vill ju bo ganska centralt. Men jag letar o letar o letar... Börjar kännas lite stressigt. Om jag inte får tag i nån så får jag ta mitt pick o pack o dra upp till Boden o bo där tills jag hittar nått eller tills jag vet vad jag vill göra. Vilket jävla gorm... nåja.. somsagt... he lös sig...

Sen tänker jag bara lägga in en sak här... innan jag slutar skriva.

Har träffat nån, nån speciell... Han gör mig glad o får mig att le bara tanken av honom. MM.. jag tycker om honom...... =).

Nåja.. nu ska jag sussa så jag snabbt blir frisk.

Ha det fint 

kram //Charlotte


Kommentarer
Postat av: hon den dar #17 :)

hahah.. tack for den fina piken .. men den tar jag ... tycker ju om att lasa om vad som hander och sker.. man missar ju sa mycket nu nar man far tag pa varandra sa ar det sa mcyekt .. sada blir det bara foljdfragor istaller :)... later ju bra att du traffat han.. haha.. kan som inte sluta tanka pa hur skrammande med allt.. ja du vet vad jag menar.. men hoppas det gar bra och du fortsatter tycka om homom :)... sjalv har jag inge nytt att beratta.. men skoj och ett enormt stort plus i kanten far du for du varit in och skivit.. :).. ringer nan dag i helgen.. det ar det som ar jobbigt med tidsskillnaden att nar du kommit hem efter alla avetyr ute da far jag och borjar mina.. hahaha... jaja men jag ska se om jag far tag pa dig... puss och kram tjejen och saknar dig ... och hoppas snarrat smakar.. ;).. skepp a hoj!!

2007-02-24 @ 04:55:28
Postat av: Malin (kusinen)

hej chalotte :D hur är det med dej? puss å kram

2007-03-06 @ 17:18:37
Postat av: Malin (kusinen)

hej chalotte :D hur är det med dej? puss å kram

2007-03-06 @ 17:18:38
Postat av: Malin (kusinen)

hej chalotte :D hur är det med dej? puss å kram

2007-03-06 @ 17:18:39
Postat av: Malin (kusinen)

hej chalotte :D hur är det med dej? puss å kram

2007-03-06 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback