Tillbaks med nytt inlägg!!!

Hej hej på er alla!!!

Jaha... nu närmar det sig!! Åker ner 2-3e oktober & tapetserar mitt rum!!(Mitt rum föresten är på Tomtebo). Men själva lasset drar jag med den 7e oktober. Nu känns det nära, lite pirrigt och nervöst. Men fan vad jag längtar!!!
Kommer självklart sakna er alla vänner i Boden, ni vet vilka ni är!!
ÅÅÅ givetvis är ni välkomna att hälsa på, eller välkomna, jag förväntar mig besök av er =)=).

Nu i veckan ska jag göra klart allt me packningen, så det bara är att lasta för fullt på lördag!!!!

LÄÄÄNGTAR efter er UMEBOOOOR!!!! =)

Nå men... ha det nu bra alla så höres vi!!

KRAMEN på er!!

//Charlotte 


Kommentarer
Postat av: ello

tjenare go gumman !!!
jassa sa nu bar det snart av .. ja du .. inte illa.. men skit roligt for dig.. haller pa dig :)
men det dar med bodensare.. far man komma aven fast man inte tillhor dem na mer for tillfallet? :)
kram kram.. sakanr dig i massor..
// malle ?????.. ;)

2006-10-02 @ 05:16:18
Postat av: Charlotte

Malin... du e alltid välkommen!!! You know IT!!! puss o kram på dä!!!!

2006-10-02 @ 08:14:07
Postat av: Åke

Vi längtar efter dig mee och då talar jag för alla vi i Umeå

Många kramar /Gubben

2006-10-03 @ 19:36:30
Postat av: Yurika

Challe! hos mig har du alltid plats! Welcome!

2006-10-05 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback