Nu har jag Landat!!!

Yeiss.... nu e jag här!!!
Det är verkligen superbra.. trevliga o bra människor jag bor med, faktiskt mycket kul o bo i kollektiv!!!
Jag mår bra och jag trivs.. nu e jag tillbaks.. fan så härligt!!!!
Ska bara få lite ordning på rummet mitt, väntar en bokhylla och en lampa från Ikea, men efter det e det klart i rummet!!!! Beställningen kommer på torsdag föresten!!
O sen ere ju det här med dator... har inte hunnit köpa den än.. det e ju så svårt att hitta den "rätta" =)=)=)...
Men när den e inhandlad så kan ni se mig på msnen igen!!
Har haft lite abstinens efter dator.. men nu har det lugnat sig så nu tar jag det lungt till den "rätte" datorn visar sig!!!

Nåja.. nu vet ni lite hur läget är här nere...
Jag återkommer när jag e uppkopplad.. tills dess... ha det bra. He ba o ring!!!

Anka... jodå.. jag saknar dig!!!


Ha det nu bra.... o ni vet ju bodensare vad jag sagt.. jag förväntar mig ett besök =)=)=)

Kram kram....

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: ballen

:).. hello tjejen !!!

fan va skont att hora att du mar bra och att du har bra manniskor du bor med.. nu kan jag sova bra om natterna me :)...
hur gar det med jobb??.. eller blir det kasnke plugget??... kram kram ...
saknar dig i massor .. MEN.. jatte glad over att du e lycklig nu igen i din hemstad... pussar i massor :)

2006-10-19 @ 17:25:28
Postat av: Anonym

:).. hello tjejen !!!

fan va skont att hora att du mar bra och att du har bra manniskor du bor med.. nu kan jag sova bra om natterna me :)...
hur gar det med jobb??.. eller blir det kasnke plugget??... kram kram ...
saknar dig i massor .. MEN.. jatte glad over att du e lycklig nu igen i din hemstad... pussar i massor :)

2006-10-19 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback