NU ERE NÄÄÄRA!!!!

Hej alla där ute som läser min blogg...

Nu är det inte länge kvar!!!! På fredagkväll packas lasset.... o på lördagmorgon drar jag lasset neeeråt landet!!
Nu börjar det kännas nervöööst, som att flytta första gången IGEN!!! Men att jag längtar....
Jag & mor var ner o tapetserade mitt rum mån-tisd... det blev myyyycket fint. Jag kommer trivas.. det vet jag, dom jag ska bo me är mycket trevliga!!!

Men OJ vad jag samlat på mig saker det här året i Boden... ojojojoj... måste ju säga det flera ggr... men så mycke grejjs.... (o kläder då förståssss)

Var o hämta min Malm (ikea) byrå nyss.... den kommer bli mycket fin i mitt rum.. den e ek, tapeterna e sand,,, synd bara att golvet ska gå lite i rosa.. HUUUGA!!! Men shit the same.... fan vad fint det kommer bli!!!

Nåja.. det var en snabb uppdatering... så nu vet ni och JAG lite mer....

Ha det greeeit... //Charlotte

Kommentarer
Postat av: malle balle

hej a ha !!

Ville bara visa att jag var in och laste .. min go gumma flyttar igen .. men det ar bra.. sa klart du komer trivas.. du ar ju tillbaka i din stad.. saknar dig massor.. ringer nan dag .. kram kram

2006-10-12 @ 02:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback