SVIN virus...

Hej hej hej....

Ja nu e jag tillbaks med ett nytt inlägg. Börjar väl lite med gårdagen.. (gnäller lite nu då.. så känsliga läsare kanske ska hoppa ner till nästa punkt).

Jävla satans svin virus. Fan inte trodde jag att det var sånt gorm med virus. Fick ett meddelande från en polare på msn, självklart trodde jag väl inte att hon skulle skicka mig ett virus, men, det var en länk som då jag öppnade. Ja vad hände då.. jag fick in skiten på min dator... lite senare fick jag ett meddelande av henne att jag inte skulle öppna.. jaha.. tänkte jag... Så fick jag bara redan på att det var ett viiirus. TJohoo... Nå men jag visste väl inte vad jag skulle göra dårå.. eller vad som skulle/kunde hända.(förutom att jag visste att det INTE var bra). Men det visade sig lite senare.. genom att alla mina polare på msnen fick meddelanden av mig. Fast jag hade INTE skrivit dom själv! Alltså viruset skickade automatiskt iväg länken jag fick, till dom som var online. Ja... helt jävla otroligt. Jag var ner till affären där jag köpt min dator, o köpte cd skivor för att bränna över allt jag sparat på datorn. Fick även ett tips att avinstallera min msn, vilket jag gjorde.. men det hjälpte inte. Fick tips på var jag skulle hitta viruset o deleta bort det, funkade inte heller. Sista altenativet (därför jag köpte skivor)... var att formatera om hela datorn... Jag svettades, var fruktansvärt ARG och frustrerad. Men tillslut var datorn formaterad... o viruset var borta!!! (tror jag då) SÅ NU... e min dator frisk igen!!
Men alltså... tempramentet e inte snällt när jag blir arg på en dator. Av vad jag såg var viruset nått som kallas en trojan...(tror det hette så).
Så jag har lärt mig otroligt mycket igår... att formatera om datorn, handskas med svordomarna och självklart träffat på mitt första virus. (en jävla luring det).

Sen så var inte dagen igår bara negativ. Jag hann mycket... var ner på stan med min poolare Micke P, så kul... var så längesen jag träffade o surrade med dig.  Igår + iförrgår kväll på fiket i stan. Like old times.
Hade då möte med arbetsförmedlingen igår... gick mycket bra, kvinnan jag gick med var oootroligt trevlig faktiskt. Vi uppdaterade mina meriter mm. Men så klart så gick ja ju inte därifrån med ett jobb.. men det får man nog inte förvänta sig. Sen var jag till rekryteringsenheten (stavning??), ville höra varför jag inte hört av nå jobb inom vården än. Har ju inte ens vart på en första intervju... (så funkar det inom vården i Umeå). Fick då veta att jag redan hade passerat första intervjuen för jag har så mycket erfarenhet inom vården.. mycket naaaajs. Så nu väntar jag på att dom ska ringa om jobb. Hoppas jag får springvikkkkka lite... VILL JOBBA + tjäna pengar nu.

Få sen nu.. finns det så mycket mer att uppdatera.....

Hur det blir över jul, om jag kommer hem vet jag inte än. Men det löser sig.

Igår var jag o mina kombos o fikade på stan.. vi tänkte att vi skulle göra nått annat än att sitta hemma... satan vad trevligt det var. Kul o göra sånna saker ihop me.

Imorgon ska jag iväg på stan o köpa julklappar... o så ska jag på skolan o fixa lite saker.

OOO... föresten... i förrgår var jag även o tvättade min bil, var in på "gör det själv" tvätten, men shit så ren den bidde. Det enda som jag reagera på där var när jag körde in bilen så var det en jävla massa karlar där o tvättade o fixade... inte EN kvinna som tvättade bilen eller gjorde nått. Tråkigt att se. Men så nu har min lilla älsklig fått sig en rejäl tvätt...

Nää.. nu vet jag inte vad jag ska skriva... har skrivit så jag har kramp i handen.

Ha det nu bra... kram på er alla.

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: Micke P

Kul att du också gillade fikat! :).
Jag hör av mig då jag kommer tillbaka så blir det självklart med häng! Big up!

2006-11-30 @ 01:36:54
Postat av: mallan

hej vannen .. later som om du gor mycket av dina dagar.. ar impad.. diktigt duktigt :).. ojoj..lider med dig.. haha.. jobba inom varden i umea ar inte det lattaste. haha.. men later som att du mar bra och trivs.. sa da mar jag bra har borta.. fagge vann idag .. grymt gjort.. :).. han e bast!!!.. vill oxa hanga och fika pa stan med dig :(.. men pa ca 6 man..da kommer jag :).. skot om dig.. alskar dig.. kram

2006-12-02 @ 02:07:49
Postat av: Jenni

Hur mår den lilla sjuklingen idag då? Inte bara datorn som drabbas av virus...

Vi är online igen!!! Vilken lycka!

Kramen

Postat av: you know

na du challe balle.. nu ar det lange mellan gangerna igen :).. skriv skriv... vill ju lasa om livet i umea ju :).. puss & kram

2006-12-05 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback