Onda rykken vetty....

Tsena alla tär utä!!

Jaha.. nu e jag tillbaks med ett nytt inlägg. Har fått lite klagomål att jag inte uppdaterat på länge.. så jag tänkte... jag måste blunda för min smärta o sitta här o göra ett snabbt inlägg då så ni vet att jag lev o har det fint!

Ryggen e i låsning igen. Men ska till sjukgymnasten imorn så hon får öppna med sin nyckel!!! Nä men vi ska se vad hon säg och gör... pust...
Det som jag just nu gör är mest ligger eller står.. sitta är som ett rent helvete... huga.. jävla rygg... (jag skyller på generna).... =)
Är på min 2:a onti rykken dagen...

Nåja.. nu byter jag samtalsämne...  Jag e ute o prommar varje dag nu. Å det e ju en ganska bra ide med tanke på mitt läge med ryggen.  Idag blev det en mycket lång prommis.. kände att jag skulle traska ner till älven för att se lite vatten...Man har väl som blitt bortskämd med det i breakka. Så promenaden blev en låångis. Men det var mycket bra.

Å sen tänkte jag bara meddela till er som undrar att jag söker jobb... som jag sagt tidigare. Jag snittar ca 4 ansökningar i veckan som jag skickar in.  Har änmält mig till jobb inom vården också. Så nu hoppas jag på det bästa.. För jag tror helt ärligt att jag håll på bli galen som arbetssökande, satan vad det e pisstråkigt... vill gööööra nått. Ska på möte på arbetsförmedlingen i slutet av månaden, funderar på att höra om praktik, bara för att göra nått.
Jag känner att min tempramentsfulla sida börjar visa sig... det pendlar otroooligt mycket  just nu. Men jag vet ju vad det beror på... JOBB-PENGAR-FRUSTRATION... mm en ganska bra sammanfattning.

Sen ska jag avsluta med att berätta att nu har jag hållt upp från heltidsrökning i 22dagar. Jag tog mig ett bloss förr  förra helgen.. men då hostade charlotte tills hon trodde hon sku svimma. Så det gjorde mig inte mer sugen. Så just nu e rökningen inga problems. Hoppas det forts så.

Nä nu ska jag avsluta.

Men vi höres, ha det bra alla där ute.

Puss och kram. //Charlotte

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nåmentja!:) Kul att du tittade förbi :) jooda, jag mår fint! har grym hemlängtan, trivs inte så bra här just nu. Men jag hoppas på förbättring efter jul :) hur står det till med dig då? läser att du håller på att sluta röka o att du klarat länge, starkt av dig!
/J

Postat av: Yurika

Du är allltid välkommen!
Kom gärna på en kaffe nästa vecka så får du kik hur vi har det!

2006-11-23 @ 00:30:51
Postat av: malin

hej vannen !!.. borjar med att saga som vanligt .. enormt stolt over dig.. hang in dar .. du fixar rokningen galant.. horde det pa dig nar vi surrade oxa.. makta stolt ar jag .. oh va det du me :)... lider dock med dig med tanke pa ryggen .. vet hur det ar.. hade mitt inte for sa lange sedan .. och jag skyller nog kanske pa kompisarnas gener.. blev ju trots allt patvingad att vara med dig .. sa maste komma fran din sida.. hahaha.. naa skamta bara :).. bra att hora att du lever iaf.. och inte sa lange mellan gangerna nu va?!!?!!.. miljoner med kramar !!

2006-11-25 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback