Från 15 timmar till 9 dagar....

Halåjsan!!!

Jo... 9 dagar har jag nu varit rökfri.. men suck... just nu e jag så röksugen.
Fast nu har jag ju best mig för att sluta så då får det vara!!

Kul att se och höra att så många läser bloggen... att folk även kan tycka att jag ska uppdatera oftare!!! Det gör mig glad!!!

Jo.. var upp till Boden en sväng i helgen som var. Det var mycket trevligt. Träffade familj och vänner. Söndagen blev lite hektisk.... men men... så brukar det bli när man bara kommer upp en helg!
Det var mycket mycket bra ändå!!!
(Malin vännen..... du saknades!!!)

Ja.. vad har hänt här då??!! Ja förutom att jag är så oerhört trött hela tiden så söker jag jobb för fullt. 
Idag har jag även möblerat om i mitt rum, ringt viktiga samtal, städat och fixat stocket i avloppet!!!! Nog hinner man me saker nog!!! Fast fan vad tråkigt det e o vara arbetslös... blä...
Men i januari blir det nog lite plugg... ska nog forts läsa upp lite ämnen då... inte bara läsa upp utan  läsa lite kurser +.....

TRÖTTHETEN!!!! Jag tror det e slutarökningen som gör mig trött (fucking abstinensen), eller kanske jag har nån förkyldning på g, för jag nyser otroligt mycke också. Vi skojjade om det att nysningen kan bero på att ena sidan av sängen har vart tom ett bra tag.. kanske det dammar från den sidan. Då fick jag ett tips... byt sida så slipp det bli dammigt.... Den taktiken kör jag på nu då!!!! Hahahaha

Nä nu ni... har jag inte mycket mer o skriva om....
Men men... kanske kommer nå kul snart!!

Ha det najs... bye bye
Kram

//Charlotte


Kommentarer
Postat av: Slätofin

Gör som jag dammsug i sängen mellan varven, ser man inte dammet så tänker man inte på det. Fortsatt lycka till med rökningen.

2006-11-09 @ 22:00:09
Postat av: Charlotte

Tack slät och fin för tipset!! =)... Hoppas allt går bra för dig också!! =)

2006-11-10 @ 13:39:38
Postat av: mallen

Hej vannen !!
va du e go.. borjade ju nstan grina nar du skrev att man var saknat hemma i lilla boden :).. (pinsamt om det var nan annan malin du syftade pa ... mohahaha)... saknar dig me.. men haller tummarna pa att du far jobb sa du kanske kan komma over och saga hej .. duktig du ar med rokningen .. det har fixar du .. stolt over dig lilla challe.. ;).. puss och kram

2006-11-10 @ 19:31:45
Postat av: malin

men halla... vart har alla inlagg tagit vagen ... har ju inget nytt att lasa nar jag ar inne ju :).. vill ju veta hur du mar och hur allt gar ... lova ya ;).. malle

2006-11-20 @ 02:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback