15 timmar rökfri....

Ja vad ska man säga.... 15 timmar.... fy innihelvete vad det här känns!!! Men helvete att det ska gååå... Alla fula orden i detta inlägg kan bero på min abstinens och förtvivlan...  sorry!!!

Det känns bra att inte rökt på 15 timmar.... fan det e inte dumt. Jag har hållt mig sysselsatt... fixat i garaget.. tvättat....ja... Idaho har vart på besök... vi hann dricka (enligt kaffebryggaren) 8 koppar kaffe  tillsammans... Nu ska jag bara fixa den här skiten!!!!!!!!!!

Fick garaget idag.. suck.. det e ju så trångt... tur att jag inte kör Hummer då!!! =)=)=) Lill goffen och jag fixade det där mycket fint..!!!

Kommer upp till Boden på Fredag, tror jag startar på morgonen... jag kör jooo... Ska hämta lite saker från boden som jag glömde när jag flyttade. Så det blir bilen.... 
Nä men har ni lust o hitta på nå i helgen.. hör av er...

Nåja.. back to astmasprayet, tungandningen, skakningarna, sömnlösa nätterna... nåja... skit samma... Nu vill jag inte röka mer... så jag får st ut med detta då!!

Men hörri.... hare fint...

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: Yurika

kämpa på tjejen! Kom snart och hälsa på! kanske på måndag?

2006-11-01 @ 18:08:39
Postat av: Anonym

du fixar det här, det vet jag.

2006-11-01 @ 19:14:19
Postat av: Anonym

brukar du röka på natten?

2006-11-01 @ 22:29:59
Postat av: malin

hej tjejen!!

Det har kommer du fixa fin fint .. jag haller pa dig.. och 15 timmar.. malin ar stolt over sin lilla cahlle balle :)
you go girl !!! :)
skot om dig.. puss a kram

2006-11-02 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback