Vadå... idéeeeeetorka!!!

Jahapp, halå på er som läser!

Jag har och har haft total idéetorka..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag fyll på eftersom.

Mitt liv känns just nu som det bara står still, en liten lättnad är då att svenskan är "avhoppad", gick inte vidare bra. Pustade på för fullt, men jag hade fastnat och som jag då kan göra GE UPP!
Men nu är det då löst, tar en liten paus från svenskan och hoppar över till naturkunskapen ist, men förhoppningsvis massor av nu och pigg energi! Jodå.. DET SKA GÅ BRA! DO IT!!!
Vilket nu har lämnat en öppen och ledig vecka för mig, naturkunskapen börjar inte förrän på Måndag. Så ladda och peppa är prio ett just nu..... (ni som vet, peppa på mig)

Jag går och väntar och väntar..... jag bara väntar och väntar.... jag ska ju bli "om du inte är snäll så far vi till tant lotta".... mmmm.. Jenni... jag väntar och väntar... oj vad jag väntar...
Har ju varit o köpt en sak till DIG Jenni... bara till DIG... mmm skickar imorn.
Tack Jenni föresten för din magbild... så fin mage har jag nog aldrig sett =)

Här i Boden har det varit suuperfint väder heela dagen, men mycket av tiden är spenderad framför datorn, "hagamannen är fast"..... uppdaterat hela dagen.. ÄNTLIGEN... han är fast. Pust...

Föresten, lgh jag surra om tidigare var INTE bra, Åsa darling var o tittade.. hon var inte nöjd... Hon tog lite foton åt mig och jag var INTE nöjd. Min ingång.. alltså framdörr.. ingången, var balkongdörren.. Japp, tack för mig..
Så jag letar på... tungt o leta lgh i en stad med bostadsbrist. Men jag ska ha en... joooo det ska jag.
För jag ska tillbaks till UMÄÄ.

Helgen som var, var jag ju i Umeå, missade jag åsså o säga. Super jävla trevlig helg... träffat vänner och vänner. Inge party utan lugn och ro, avslappning och vattenpipa.
Ha ha ha... jo just det... vattenpipan... Tesselitessan ska ha tack som tog bort min vattenpipsoskuld.
Det var trevligt...

Tackar för helgen alla...  ni vet själv vilka jag menar!
Kommer tillbaks snart.. och det känns BRA!

Puss och Kram

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: Jenni

Och jag vääääntar och väääntar jag också. Var på BVC igår, och Grodis växer som han/hon ska. Börjar bli jäkligt trångt därinne nu. Är rent smärtsamt att åka bil (du vet ju hur lillen brukar vakna..). Har du kunnat koppla av dom här dagarna nu då? Puss å kram på dig

Postat av: Jenni

TACK SÅ DJÄVULSKT MYCKET FÖR BOKEN GUMMAN!! Den där har ju jag gått och sneglat på ett tag! Du är underbar, vet du det? Kraaaaaaaam

2006-03-31 @ 14:44:47
URL: http://jennis.blogg.se
Postat av: Åke

Hejsan på dig om du följer länken så se vem som har blivit mamma igen.
http://www.vk.se/uploaded/image/2006/3/30/210306_05_nor_us.jpg

2006-04-02 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback