Halå halå halå....

Hej på er ALLA (o då menar jag också dig Ekervhén) =)=)

Jaha, då har det gått ytterligare en dag med lite gjort i plugget. Det är så svårt att sitta o vara motiverad när SOOOLen strålar och Bredåker bara e för härligt.
Idag har jag då varit ute nästan hela dagen, suttit o solen och druckit kaffe. Vad saknas i förra meningen... hmm... vad skulle en dag som denna även haft.... jaoo... en CIGG för helvete...
Nåja... jag har ju slutat... så det e ju klart att jag då inte ska röka.
Har bifogat några bilder på dagen.. och det underbara vädret.


sol igen



Soliga bredåker

Idag har jag även sökt lägenhet som en jäkla galning. Har till och med bett gummsan Åsa (nykär) att köra förbi ett av husen o smygfota... ja ni hör ju.. undra om Charlotte vill flytta. Men då erbjöd hon sig att fara o titta på lägenheten åt mig, pärres... Och kanske smygfota lite =) så alla får se...
Så mina vänner (ekervhén inräknad)... efter helgen så vet jag mer... vill nu inte bo i nått sunkhål... o lite onda aningar har jag om den här lägenheten. Berättar mer om det sen.
Har även mailat några privata hyres"ägare"... så nu återstår att besöka bostaden, lumaf, lerstenen mfl, varje dag. Här ska det gå undan.

Man blir väldigt sugen på att flytta när man är hos vänner som Martin... han har en sån ny fin lägenhet.....(han är även superhäftig, ja du vet ju Martin). Själv bor man med sin mamma och är 24 år... SUUUCK... (dock tillfälligt och vill verkligen poängtera att jag har bott själv i Umeå i 5 år)
Sen är det ju då Jenny E och hennes karl Ante... vilket hem.. åhh...
Jenni och Mattias... åhh.. vilket hem.... (föresten, hoppas det gått bra på räkningen darling). Sen har ju de här varann också.. vilket gör att man också blir avis...

Innan det här blir för deppig stämning ska jag gå o äta...

Men vill bara ge alla mina vänner en stor kram för att ni finns.. LÖÖV you all...
(och Ekervhén, det gäller dig me)

//Charlotte





Kommentarer
Postat av: Jenny E

Hejsan!
Jag har förstått att det gäller mig med, men jag ville bara retas lite och tydligen gick det hem. Jag hoppas du tog det på rätt sätt!
Vilka fina bilder du har tagit, ja nog blir man avis alltid. Håller tummarna att du hittar en lägenhet som du kommer att trivas med. Hoppas att vi hinner ses snart! Ha det bra ! Bye bye

2006-03-15 @ 22:02:21
Postat av: Charlotte

Ha ha ha... jo men visst var det lite kul va?!! Jag förstod att du skojja... kram

2006-03-15 @ 23:03:10
Postat av: Jenny

Bredåker ÄR fint! ;) Hoppas att du hittar din drömlya, att hitta lgh i Umeå kan ju vara lite knivigt ibland.

2006-03-16 @ 06:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback