Första inlägget

Välkommen till min nya blogg..

Jaha.. ja då sitter man här med en egen blogg.. coolt... nytt... hehe...
Men men.. det här ska nog lösas.
Vet inte om idag var den bästa dagen att börja skriva, lite trött i skallen är jag. Svenska B heela dagen och det innebär alltså, naturalism, realism, renässansen, franskklassicism..
För att inte glömma, REFERERA.. mm.. så kul.. tjollahoo.. =(

Mina tankar är just nu åt Umeå... Kommer på Onsdag mina underbara vänner. =)

Föresten, om det är någon som läst någon av denna böcker.. HJÄLP..

*Kejsaren av Portugallien, Selma Lagerlöf
*Krogen,  Émile Zola
*Konsten att förlora, Mats Hård

Klart det ska analyseras i dem också.. nåja.. Är det nån som läst... hjälp =)

Brudar (killar/gubbar då också)... på ONSDAG kommer jag.. =)

//Charlotte


Kommentarer
Postat av: Jenni

Umeå welcomes you sweetie!

2006-03-07 @ 13:46:31
Postat av: Malle balle

Hej Challen... Tankte du kanske tittar in har ibland och ser vad folk skriver, eller kasnke du skriver na du me :)

Som du ser sa kan jag inte skriva med prickar.... finns en enkel forklaring... E i USA nu :)

Det var inte det jag ville saga for det vet du redan, men jag tankte bara saga hej och saknar dig gumman... kanske ringer imorgon och ser om du e vaken nar jag ringer, man kan ju glomma bort att det e olika i tid :)

Puss o kram i massor...
Skepp o hoj /// Malin

2006-07-12 @ 03:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback