Back in Boden

Jaha...

Då är man tillbaks i Boden. Men ny energi har jag fått. Lite mer peppad på den här svenskan. Nåja.. bara kämpa på.

Ooo.. föresten.. nu letar jag lägenhet i Umeå igen... Nu ska jag tillbaks.
Den här långhelgen har fått mig att inse hur mycket mina vänner betyder för mig och hur mycket jag saknar umeå och dess stämning.

Helgen,, eller Onsdag- Måndag har varit full rulle och då självklart även bakis film i soffan hos Jenni och Mattias. Vilken födelsedag jennis blev, super trevligt folk, mycke folk, myyycke gosaker, mycke snask OCH partajrök, JODÅ tro det eller ej. Men jag har feströkt och det var det... behöver inte cigg i mitt liv mer... (förutom nån fest cigg kanske). Har även haft incidenter med Jenni och Mattias bil och Åsas bil... nästan krockat me buss och hjälpt me startkablar i fyllan... Tror problemen med bilarna bli när jag sätter mig i dem...

Nåja.. nu ids jag inte skriva mer... Men jag vill passa på att tacka Jenni och Mattias för en underbar helg, Vänner så som ÅKE, Åsa och Jeanette, tack för underbar helg på er me...
Åke.. du vet...
Alla som jag träffat ska ha ett stort tack för en underbar helg (nämner inte namn här), mina ögon är så jävla öppnade igen...
TACK ALLA IGEN,,,,,,

//CharLotte

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!
Kul att man räknar som en vän, inte!

2006-03-15 @ 18:13:29
Postat av: Charlotte

Men du är en jätte viktig vän för mig.. kram Jenny... /C

2006-03-15 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback