22 timmar och 45 min kvar....

22 timmar 45 minuter kvar.

Till jag lämnar Schtoor schtaan Boden... ÅÅ drar mig mot UmÄ. (TYP, CA)
Jaha, idag har jag skrivit ett prov, i engelska B. Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad det kommer att bli av det. Allt från MVG till IG... nja.. det kanske var att hårddra... ok.. kan väl skryta lite då... mer åt MVG än IG... =)=)
När man då tror att man gjort sitt för dagen (plugg).. så är det bara att ta fram den andra boken. Ja mina damer och herrar.. då var vi där igen. SVENSKA JÄVLA B.... wohoo... O idag ska jag analysera olika författare.. som då självklart levde under... medeltiden, nordiska forntiden, mm mm mm... ja vi det här laget så borde ju alla i min omgivning veta hur muntert o kul jag tycker det är!

Men inte glömma... ska ju packas, tvättas och fålla byxor åsså... =)

Nåja... bilen är färdigtankad, fyllt luft i däcken, vätskor e fyllda och inhandlade ifall att...

P-PILLER, PASS OCH PILEN... =)

//Charlotte

Föresten... JENNI.. tack för välkomnandet.... pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback