Urs, Hövva och blä...

Jag tycker inte om att vara sjuk... ja.. vem fan gör det!!!

Jag e förkyld nu, bidde det för nån dag sen, där kanske vi har anledningen till min otroliga trötthet sista veckorna!!!
Men bort me febern, bort me hostan, bort me snooooret som bara rinn.. (ursäkta otrevliga detaljer).

Tänkte mest bara meddela att jag kommer till ume... på onsdag (tror jag),,, till tisdag.. eller onsdag.. vet inte än hur länge. Men nu e allt beroende på hur min förkyldning artar sig.

Nåja hörrni... he e ba o ring. 

Ska nog gå o sussa nu jag... man blir så trött. 
Ikväll/natt har jag varit kattungevakt och hundvakt... suck och pust... snacka om att dom har blivit galningar... mina små änglar =)=)

Puss och kram till er alla..

Grattis malin på födelsedagen IGEN... fan vad frustrerande det är att inte kunna nå dig...
 

Kommentarer
Postat av: malle och challe

hej tjejen.. japp har ar man in ibland.. tyvarr inte sa ofta.. fan va skoj.. ar ju namnd i din blogg ju .. lite status :)... mm.. jag vet.. det marks nar man e borta me vilka ens vanner ar ska jag meddela dig ;).. tur att du ligger pa toppen da.. hehehe.. delar den dock med andra.. men anda :)... du e ju dar iaf .. haha.. vet inte riktigt vad jag sak skriva.. men ses snart.. nu e det snart bara 12 manader kvar.. eller just fan.. vi aksnke ses fore om du ska komma over hit.. nice.. ;).. men nu ska jag ga vidare.. kramar i massor.. och just fan .. glom inte att titta vilket namn som kommer forst pa mitt namn jag gav har.. mohahaha... malin den baste :).. poss

2006-08-01 @ 00:44:48
Postat av: Åke

Ja jag ska nog ringa tror jag nää klart som fan att jag SKA ringa vi hörs /kram

2006-08-01 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback