HO HOOOO

Jaha.. uppdatering nurå.
Fast MALIN... jag har ju inte nått att uppdatera.. eller inte nått jag kan skriva här iallafall.. hhahahhahahah =).

Ja då ska vi se... jag prommar, söker jobb, umgås me polare, drick nån öl nångång sådär på nån helg, jag kör bil, har handlat nån julklapp. O sen så tror jag att det blir Jul i Boden iallafall... ska nog få jobba som personlig ass snart.. men vet inte när isånna fall. Men aventuellt ett jobb på g.

Få se nu.. helgen blir så lugn som den kan bli. Ikväll funderar jag på att leta fram the old playstation o spela lite.. Imorn (lördag) ska jag nog se film o skvallra med Idaho. O på söndag har jag looovat att gå på handboll i robertsfors. Fast det där lova... skit i det.. klart jag skulle gått ändå... Grabbarna kan man ju inte missa. Visst då Micke P????

Ja så ser helgen ut.. den ultimata lugna helgen vettni...

Nåja hare bra ..

Hälsar till er i Boden att juldagen vill jag se en fest... =)=)

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: malin

hello tjejen!!
later ju som en lugn och skon helg du haft.. skulle haft.. hur den slutade efter planerna las vem jag ju inte :).. handboll.. me miss... big time!!!.... hade aldrig i min vildaste fantasi tankt att jag skulle sakna den sa mycket .. men ar man bortskamd sa ar man :)
jobb pa g.. later toppen.. :)... glad for din skull ;)...
jul i boden ar val inte sa fy skamm.. da har du ju juldagen att se framemot ju :).. pa boddan .. hehe
saknar dig i massor.. och glom inte.. skriv lite da och da.. for mig ar en liten sak du gor mycket... for da vet jag .. har ju ingen koll annars ju :) ;)... puss a kram.. miss you !!

2006-12-10 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback