Forts med Söndaaaagen....

Helvete vad fort det gick

... extreeeem kickaren (spark) Charlotte och Malin extreemfotarens ansikte...

Fort som fan

Jo.. nu sitter ni säkert med spänning o väntar på malins ansikte... mmm.. det kommer mot slutet av det här intressanta och galna inlägget.
Som ni vet så är jag galen... o i Boden har vi våra helt crazy sätt och få ut the crazyness...  se och lär...
Ha ha... gissa om malin skrattade nå här... mhm....
Jo en helt vanlig Söndag i Breeedåker (Norra sidan... RÄTT sida) Ohh yeah baby...
 (cash var också med). Vi tog fotona och skickade till nå snygga grabbar i Sundsvall som ville se våra otroligt vackra norrländska utseenden...=)=) Man tar ju en för laget.. visst ere så...

Malin hade då bestämt att komma upp och hälsa på.. vilket är otroligt ovanligt när man bor här uppe i Byn (att man får besök alltså) Vi har haft fint väder, vi har solat, ätit dagobertsmackor, drucit Cola och Kaffe (inte ihopblandat), åkt spark, skrattat i nå otroliga mängder.. Så härlig dag jag haft gumman Malin.  =)=)


Yah baby

Här e då mästerfotografen Malin och mäster kickaren Charlotte på samma bild... Jodå.. vi fastnar... =) Så jävla snygga va =)=)
OTROLIG DAG HELT ENKELT... FAN SÅ KUL DET VARIT...

Och föresten.. en GLAD nyhet... För mig iallafall....
Mathias... jo du vet vem du e... HELT underbart... ringer mig på Lördag kväll och säger att han har nå till mig... och faaaen.. en lgh... WOOOW.. Så jävla coolt... får nog flytta in redag 1 Maj... wohoo... (om det nu inte var 1april skämt, fast om man skämtar om en sån sak ska man ju fan hängas). 2a på ålidhem.... billig as hell...
Nåja ska snacka mer med henne IMÅRN måndag.... WOHOO....
Så jag återkommer..

(Jenni.. kul att boken blev uppskattad... så jävla kul.. Bokmärket åsså hoppas jag =)=))

Tack för en underdag malin + sundsvall....
OCH tack Mathias för tipset... =) kram kram kram

//Charlotte




Kommentarer
Postat av: pan

hehe glad påsk

2006-04-15 @ 10:12:43
Postat av: Jenni

Hey baby!! Hur äre märe?? Det har börjat lugna ner sig litegrann här i Ume, men dagarna bara susar förbi. Har tänkt ringa flera gånger, men det kommer alltid nåt ivägen (Eddie). Han är så jävla underbar!!
Måste gå å väcka honom snart, så att han får i sig mat. Har köpt några silikonstrutar att sätta över bröstvårtorna, och nu går det hyfsat att amma (ta i trä).
Mattes familj är på väg hit, och stannar till tisdag tror jag, men vi kan väl höras nåt under helgen ändå? RING MIG!! Puss å kram gumman!

Postat av: Jenni

GLAD PÅSK också!

2006-04-15 @ 19:17:53
URL: http://jennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback