Börjar väl med FREDAG

Kortfattat....


Faaaan vad Charlotte blev tankad i Fredags.. Man får visst bli så om man e 24 och bor hemma hos mamma =)=)=) HA HA,,, Jag har hört att jag blir full på en punch pralin (jo kommer från herr Harlin)... så klart att jag blev tankad på 1 öl, 1 drink (inte nån 4:a här heller kommenterade charlotte i baren, 6:a ska det vara) och att inte glömma de där 6 glasen VIN jag drack hos Helena och Steven. =) Eller var det 7... ähh.. vem fan vet...


Det började med middag och en matrtini... (ooops.. glömde jag där uppe). Vi var alltså ; Charlotte, Helena och Steven. Jag surrade min undeerbara MVG engelska och Steven höll sig till Svenska... vi lät säkert jätte bra =)=) (för er som inte vet.. helena och steven är ett par med en radhuslägenhet)

Sen drack vi vin, vin, vin och vin... mycket blev det... Sen bar det iväg till Contra... å nej så dåligt.. killar kring 18-20 åringar med huvtröja och KEPS...jo så sant.. nu e vi visst i Boden. Å ni som känner mig vet ju att jag gillar gubbar.. hahaha....

Nåja vi träffade upp min underbara vän Martin på Contra och drog vidare mot TC... ja ja... hände inte så mycket där heller...

Efter.. alla mina vurpor och fall så åkte vi hem (den supercoola killen martin körde hem oss)...  dumma jävla klackar.. allt e deras fel!! =)=)

Jag däckade... hmm.. konstigt... Dagen efter var HEMSK.... mm.. tro mig...
Är man för gammal för det här??? jag e ju bara 24....  suck...

Nåja.. bilder finns nedan...


cha och stev

Här e då Jag och Steven...


Cha och hel
Jag och my darling Helena....


Jag

MM.. så var det då bara jag..

Tack HELENA och STEVEN för undebar Fredag.. 165000... =)=)

Vid frågor ring.... xxx-xxxxxxxx.... tryck # sen 1.. och efterdet bara # och ditt nummer... så ringer jag
upp...

//Charlotte
//Charlotte

(oj skrev jag namnet 2ggr)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilken rolig frisyr han har den där Steven... HAHAHA!!
Kul att ni hade kul, det förtjänar du! Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback