59565-9

59565-9


Hej hej hej hej.....
Den positiva bröttan (vilket bilden INTE visar).... uppdaterar igen.
Tänkte mest visa för er som inte träffar mig så ofta hur jag i dagens läge ser ut! =)=)

Det absolut coolaste i mitt liv just nu e att jag har blivit TANT... tant charlotte... fan va coolt... det e ju coooooolt... Jenni och Mattias har fått en SON... En snygg en... mm det är han.. Vacker pånken...=)
Så nu vet ni det... Charlotte kommer ner nästa helg vänner.... o då ska jag komma o se underverket.. (om jag nu får..)hihihi... Vad var det vi sa Jenni, hade han ärvt tempramentet av mig..???!! (stavningen där på ärvt e lite osäkert) Nåja, ni ska veta att jag tänker på er massor. Pusssss


Jaha,  då var det lite om mitt händelserika liv då. Få se då, hmm, joo, jag pluggar naturkunskap nu.
Skriver prov på tisdag 25/4..mmm... men fan.. har ju fått VG på mina projektarbeten. Ohh yes..
Vifta på era intresseflaggor nu...
Saknar Umeå.. självklart... som det var nå nytt! Men nu e då mycket mer klart än tidigare. Lägenheten som jag hade fått napp på var ju nått jag ändå inte hade fått. Hade ett muntligt kontrakt med en brudjävel som gav mig till fredag o tänkta o fixa. Men under denna vecka fram till fredag hade brudjäveln börjat söka byte på lgh... ja ja... (behövs det ens kommenteras??)
Ja ja... inte heller fick jag forts plugga i Ume.. nä nä.. vad har du för medicinskt underlag för att plugga???  det var alltså frågan jag fick av en kvinna i Umeå. Studielån för att läsa upp gymnasieämnen,  nää,  inte när jag har den här chansen... Då får det helt enkelt vänta. Men försöket att flytta bli då efter sommaren. Ja.. jag tror då det, mm.

Just nu söker jag efter ett ställe o hänga på i sommar... måste nog fixa mig en lgh. Tillfällig över sommaren i Boden... mm.... Hör nån nå.. sääg till.
Det är bara det att jag vill bo själv, fixar inte att bo fram och tillbak mellan mor och far. Inget emot dem, men jag e ju van att vara själv... vill vara det nu också. Göra som jag vill bara... (tjurskallen har talat)

Mmm.. nu ska ni få höra... Jo jag har tjuvrökt... Har varit lite mycket bara här.. ja ni vet var jag menar.
Men ska sluta med det nu... inge mer tjuvrökning... NÄJ...


Jag kommer ner till ume helgen 28, 29, 30... ska vi hänga??

Tror inte jag har så mycke mer o uppdatera.
Åsa.. jag väntar på bilderna.. kanske skulle ta me skiva nästa helg??!!!
Åke.. HUr e det???

Jenny EEEE.... du var ut i Lördags.... Har nog allt hört hur du varit odräglig på krogen hihihih=)
Malin ska ha ett stort tack för i Lördags... fan vad gott det var med martini och cigg...
Och få se nu, var det måndags kanske.. mm det var det.. Malin och Martin... nicce kväll.. film och så tvånget till pizza.. =)=)

JEANETTE.... hoppas första dagarna på jobbet går bra nu... OCH jag har inte glömt FREDDANS 1 års dag... jag kommer ju ner sist helgen nu.. så jag tar me mig en present...hihihi

(Om jag glömt att nämna nån så ere bara o slå mä på käften när ni ser mig... eller kanske... varna lite först)

Kramelikram

//Charlotte




Kommentarer
Postat av: Åke

Ja du jag hoppas du kommer ner snart annars måste man väll komma upp eller.

2006-05-08 @ 21:25:25
Postat av: Camilla D

Hej bruttan!

Att du är i Boden, påväg till Umeå igen? Hittade din blogg via Yurika/Jennis :) Har du vägarna förbi Östersund hör gärna av dej :)
Kram/Camilla

2006-05-21 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback